The clouds are all on fire

Jag klarade fucking histologiduggan! :D Jag är jättelycklig och sjukt stolt över mig själv. Jag var lite orolig där ett tag. Men jag fick resultatet idag på studentportalen, och det kändes så skönt att få veta att jag klarade den! Just nu känns livet ganska bra ändå, jag är positiv. Jag åker hem till Leksand på besök om några dagar, jag har egentligen jättemycket att plugga. Men jag vet inte vad, jag har inte fått vår grupps inlärningsmål till det här fallet än. Så jag kan ändå inte göra något. Så nu bara roar jag mig istället ;) GH's vid sju, öl, ge mig la trappe - här ska firas! Sen bio efter det, kommer bli superbra! Martina är i U någon dag, vet inte om vi kommer hinna ses. Men hoppas på det, annars träffar jag henne i helgen! Just det, har jag glömt berätta om hur kul jag och Emma hade i lördags kväll? Vi var på pure. Kommer dit och så står det vid entrén att det är 27 års åldersgräns. Det kändes ju stabilt. Men vi stod på listan, så det var bara att gå in ;) Och nog fan var det kul! Alltid lika kul att vara ute med Emma! :D Jag har saknat den flickan sjukt mycket, det var underbart att spendera en helg med henne igen!


Jättegammal bild, men Emma är alltid lika söt ;)

♥/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0