We're all part of the same sick little games

Idag är det underbart väder ute och man borde vara utomhus och vara lycklig och bara njuta. Och inte sitta inne med panikångest över alla misstag man begått på sista tiden. Jag festar alldeles för mycket och pluggar alldeles för lite. Jag måste verkligen skärpa till mig och ta tag i mitt liv. Ja, så är det! Nu ska jag dra till stan snart igen, Brunch på V-dala med Ellinore och Emma som är på besök i storstaden över helgen. Ska bli sjukt kul att träffa dom, det var alldeles för länge sen!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Monica

Äsch, du ska ju plugga i typ 12 år så lite roligt måste du ha^^ Och jag litar på att du klarar det iaf :)

Kramar

2010-02-14 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0