Therapy, you were never a friend of me

Nu sitter jag här vid datorn och bara fördriver tiden fast jag vet att jag borde plugga. Måste sätta igång med det snart! Lyssnar på All time Low och det är nice. Jag har tagit bort proxyn tillfälligt och kan äntligen logga in på msn igen, det känns också rätt kul ;) Igår på GH's träffade jag helt random på min gamla klasskompis Marie, det var något av en chock. Men en mycekt trevlig sådan, har inte sett henne sen studenten... Bion var bra, förrutom att jag lyckades hamna bredvid en man som andades tillräckligt högt för att det skulle höras i halva salongen. Måttligt irriterande. Men filmen var fantastisk, den var förvirrande och ingen fattade den nog helt. Precis som det ska vara, man måste tänka en del för att fatta. Och så fantasifull, så mycket vackra omgivningar, kläder och människor. Jag gillar den! Nu ska jag plugga!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0