The past is a place you never can return to

Det är alltid lika kul att komma hem halvt sönderfrusen. Och nu var det inte ens mitt fel, jag hade ordentligt med kläder på mig. Massor! Men jag ångrar lite grann att jag inte tog med mina Uggisar tillbaka till sthlm senast jag var hemma. Jag trodde att det skulle bli vår nu. Ha, jag är lättlurad. Jag vet. Nu äter jag middag, ska strax sätta igång med pluggandet. Samtidigt som jag tvättar! Jag är stolt över mig själv, att jag ens orkar göra något nu. Jag borde ligga och huttra eller sova, men inte då. Jag har inte sovit ut ordentligt på typ 3 veckor. Jag har inte tid att göra det nu heller, men om någon vecka kanske det går. Hoppas jag ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0