One by one we fall to dust

Vi var ute på vår vårdcentral idag och det var mycket trevligt. Det var knappt någon sträcka att gå och personerna jag var där med var trevliga. Tur det, för vi ska ju sammarbeta där några eftermiddagar den här våren. Sen var det lite intressant att det var en privatägd vårdcentral också, det har jag aldrig varit på någon förrut.... Nu har jag precis ätit middag och sitter och väntar på att tvättmaskienen ska bli ledig. Jag hatar att vänta! Får fan damp snart, känns som om större delen av den här dagen har gått åt till att vänta. Det suger! Jag måste verkligen tvätta idag, jag har knappt nått att ha på mig längre. Gaah, jag tycker inte om att vara vuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0