I've got your picture, I'm comming with you

Imorse var det sådär sjukt tungt att gå upp ur sängen igen. Trots att jag är jättetrött på dagarna så kan jag inte somna på kvällen. Kan det kanske bero på den löpande katten som ALDRIG slutar jama som bor i det här huset? Den är lite jobbig just nu... Men det går nog över snart. Jag ska iaf bara sova här en natt till innan jag åker hem till Dalarna över helgen! :D Emma, Anna och Elli ska åka tjejvasan, så jag hoppas att jag tar mig dit och kan heja på dom? Sen blir det att umgås med familjen och mysa och bara ta det lugnt =) Sen kom jag på att jag måste börja söka sommarjobb. Jag vet bara inte vart? Här i Uppsala/Stockholm? Jag trivs sjukt bra här och det känns mer och mer som hemma. Men är det någon i Uppsala på sommaren? Eller hemma i Leksand? Där är alla mina vänner, men jag vet inte om jag vill bo hemma i flera månader, det låter jobbigt... ;) Ja, jag får fundera lite till..

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

ooo vill inte göra dig besviken, min ena katt var brunstig och jama så jag höll på att bli tokig i ett halv år, jama en vecka tyst en vecka jama en vecka ect... haha XD

2010-02-25 @ 16:25:11
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0