It's no longer a dream, it's a posibility

Idag har jag inte vart hemma många sekunder. Ja, närmare bestämt kom jag typ precis hem. Känns det som. Jag har ju visserligen hunnit laga och äta middag sen jag kom innanför dörren, men inte mycket mer än det. Efter skolan satte vi oss och planerade spexet i några timmar, sen drog jag och Lena till stan och köpte hårfärg och sen vidare hem till henne för att färga våra hår. Hennes blev nästan svart, och mitt blev det knappt nån skillnad på. Lyckat värre! (Y)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Scors.

Jäss. Uppsala imorgon eller på lördag. Linda har tydligen inflyttningsfest som vi ska på. Fast det vet hon inte än;)

2010-02-04 @ 23:52:32
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Alias är en gryyym serie! :D



Hur går det med plugget? :D

2010-02-05 @ 01:11:32
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0