It feels just like you're taking control

Det här har varit en av de underbaraste helgerna på länge! Så ni kanske förstår att jag intt hunnit skriva så mycket här ;) I fredags var jag på bio med A, vi såg snabba cash. Jag tyckte den var helt okej, lite väl våldsam och så, men... A tyckte att den var ganska kass, men så har ju han läst boken också. Det har inte jag ;) Lyckades typ försova mig på lördagsmorgonen, kom nästan en timme försent till genrepet inför spexet. Men vi hann gå igenom allt iaf, sen drog vi hem till Lenas lägenhet och fixade oss iordning. Jag hade min svarta klänning från juldagen och ett par blå strumpbyxor, svarta stövlar. Och så lösfrajorna såklart! Jag älskar dom! Sen vidare till Stocken för ppk:n, det var jättekul! Spexet gick okej, men det var någon grupp som var bättre. Ja, dom var sjukt bra, vi var bara okej. Sen blev det prisutdelning, Lena blev utsedd till ny general, och jag är så lycklig för hennes skull! Hon förtjänar det! ♥ Sen blev det allmänt festligt och dans och det var jättekul! Jag älskar alla människorna här, dom är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0