I'm not your toy

Stockholm är faboulus som vanligt. Förrtuom vädret då, det blåesr storm och snöar som fan. Kallt är det också. Men Emma är lika pepp på utgång ändå, så jag försöker tagga jag med. Det bli tacoskväll här med vin och melodifestivalen och mys, sen blir det vidare nånstans. Vet inte riktigt vart än, men det visar sig. Har shoppat en massa idag, alldeles för mycket som vanligt. Det blev en blå skinnjacka från HM. Den som jag vart kär i ett tag. Sen en vårklänning från Gina och en kjol rån HM. Okej, det var inte så mycket. Men jag är fattig student ;p Min vinterjacka har pajat, så jag lånar en av Annies kappor just nu, den är jättefin och röd och jag ser ut som rödluvan. Men det är mysigt =) Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig iordning, Emmsi är på väg hitåt!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha så kul ikväll!

Under veckan. tis - tors. jag vet att du kommer hem ju:p Emma bjöd in mig på semmelbak;)

2010-02-20 @ 18:24:46
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0