I'll never let you sweep me of my feet

Idag är en bra dag. Jag gick till skolan helt osminkad och med håret i en knut och tyckte själv att jag ser allmänt förjävlig ut. Men alla andra säger att jag är söt, det känns bra ^^, Haha, föreläsning om vävnader i tre timmar nu på förmiddagen, kan ju tala om att man var lite sömnig i slutet. Trots att det var jätteintressant! Nu på eftermiddagen blir det ut till min vårdcentralsplacering. Det är inte ens 1 km härifrån, så jag ska väl vara glad att jag fick den närmsta :) Tyvärr har jag ingen aning om vilka andra som är i samma grupp som mig, men det lär väl visa sig när jag kommer dit ;) Och ikväll ska jag hem och råplugga! Gjorde ju inget igår, så...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0