If I die inside, would everyone realize I've lived a lie?

Idag har varit en okej dag. Vissa jättebra stunder och många mindre bra. Ångest. Men solen har skinit, det har varit plusgrader hela dagen, snön har smält (lite iallafall), Emma och Elli har vart på besök och söndagsbrunchen var lika fabulös som förra gången. Sen ett samtal med min älskade Emma, det finns ingen som förstår mig som hon. Hon är så fantastiskt klok, kommer alltid med bra råd. Och så är hon genomärlig. Dagar som den här är jag extra glad att jag har henne. Dagar när jag mår allmänt jättedåligt och hatar mig själv. Eller jag menar, jag är alltid glad att jag har henne, men extra mycket idag. På fredag drar hon och jag till Stockholm för att festa och umgås och shoppa och mysa hela helgen, det kommer bli underbart!

Ja, sova på cefeteriagolvet i skolan kan man göra i veckan innan studenten. Kul när man somnar typ 5 och städerskorna kommer halv 6. Det var några som var lite slitna den dagen... Jag saknar er tjejer!

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0