I just wanna know what you're best friend knows

Ja, det är alltid så att när jag kommer till skolan lite för sent med håret i knut, osminkad och med samma kläder som dagen innan så har jag inte sovit hemma. Det är så svårt att gå upp ur sängen på morgnarna, så jag får alltid stressa till skolan. Men det är det värt! Idag har vi haft en till histologigenomgång, det är ju jättekul! Min favoritdel måste jag säga. Imorgon är det ressegask, och dit ska jag. Utan någon alls som jag känner. Men det blir nog kul ändå :) Prata med lillasyster och mamma en stund i telefon på väg hem från skolan, det var underbart! Jag har saknat min lilla Nikkan. Alldeles för länge sen jag hörde hennes röst. Och igår prata jag med Emma och Linda, även det var helt underbart! Jag saknar dom, men jag åker hem till dom helgen om två veckor. Det är inte så länge. Emma träffar jag ju redan nästa helg, vi åker till sthlm över helgen och sen sover hon här natten till måndag =) Nu ikväll blir det till att sitta på någon pub och deicka öl/cider/vin och bara umgås med vännerna, det blir kul på riktigt! Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa iordning mig =)

♥/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Wilhelmastrid

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:55:25
URL: http://wilhelmastrid.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0