Hard to beat

Nu är jag trött vill jag lova! Var i skolan strax efter 8 imorse, sen var det föreläsningar hela fördagen, fallavslut efter lunch och sen drog vi in till stan och köpte lite kurslitteratur. Och jag gjorde lite andra ärenden med, skaffade en ny säkerhetsdosa till banken bl.a. Toppen, nu kan jag betala mina räkningar igen! Sen var vi till Ackis en sväng och vaccinerade oss. Fan vad hepatit-sprutan gjorde ont, jag trodde att jag skulle börja grina. Usch! Sen gick jag och handade mat, tog bussen hem och lyckades äntligen få i mig lite middag vid 9-tiden. Toppen! (y) Sen dess har jag mest bara suttit och pluggat. Gudars vad jag är ambitiös. Eller uttråkad. Jag borde börja träna eller nått!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0