And replace all my black poison blood

Idag åt jag och Martina lunch på en asiatisk restaurang, det var jättegott! Friterade räkor, kyckling och annanas och en mssa wokade grönsaker! :D Efter det åkte jag hem och pluggade några timmar, nu chillar jag bara och kollar på lite recept... Köpte en ny kokbok idag! :D Jag har suttit hela eftermiddagen och lyssnat på Kill Hannah. Dom är ju för underbara. Och jag och Martina ska se dom i Sthlm den 26 April! :D Det gör mig väldigt lycklig just nu. Även det faktum att jag faktiskt ska åka hem till Leksand imorron och stanna över helgen gör mig glad just nu, det känns som om jag skulle behöva komma häirfrån några dagar. Och träffa familjen, det var alldeles för länge sen! Jag saknar min lilla Nikkan! Och mina vänner! Lisa! Och Anna! Och Emma såklart, men henne träffade jag ju ganska nyligen iaf ;) Åh, herregud. Jag längtar jättemycket! :D


♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har köpt biljetter nu!!:)

2010-02-26 @ 13:59:30
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Nea

söt blogg du har! =D

2010-02-26 @ 15:24:48
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0