You make it hard to smile

Jag överlevde t1:ornas Hemligt=roligt. Men jag vet inte om jag tyckte att det var så roligt :p Vi blev hämtade med bussen vid BMC, skjussade ut i skogen, släppte på en parkering och vandrade några minuter till en stuga. Där tillbringade vi resten av dagen. Lekte lite lekar, åt mat, hade snöbollskrig. Dansade så golvet gungade och sen sov jag i soffan. Fett skönt med soffa när man inte har med sig ett liggunderlag. Nu har jag bara två dagar kvar i den här stan innan jag åker hem till Dalarna! Och sjukt mycket att göra under de två dagarna. En rodovisning och ett prov imorron, plus ett seminarium och några timmars föreläsning. Och jag är inte helt beredd för något av det... Så det är väl vad jag ska sysslsätta mig med ikväll helt enkelt. Bakis och sjukt seg som jag är. Nice!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha jag gick också på åkerö:)

2010-12-19 @ 18:37:55
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0