When are you gonna keep it strong?

Hej världen. Imorron fyller jag 20 år och jag har lite panik. Inte för att jag inte vill bli äldre eller inte vill fylla 20. 20 kan ju vara den bästa åldern man kan fylla. Men jag vill inte fira min första födelsedag utan min familj. Det är hemskt! Jag vill vakna upp med mamma och pappa och mina systrar sjungandes i dörren, helst med en liten jätteglad tufflan vid fötterna. Som försöker stjäla mina paket och viftar på svansen och är allmänt jätteglad. Som hon alltid är. Istället ska jag vakna här hemma, ensam, av att min väckarklocka ringer... Gå upp, äta frukost, sminka mig och fixa mig iordning. Som vilken vardag som helst. Skönt att skolan inte är så länge iaf, sen är det ner på stan, första besöket på systemet och sen blir det släktfesten med våra faddrar och gammelfaddrar. Kan nog bli kul =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Hugomarit

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-18 @ 10:00:19
URL: http://hugomarit.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0