Vintervantar

Håller på att fixa mig iordning för middagen och utgång med fikatjejerna ikväll. Kommer bli jättemysigt, men jag kan inte vara ute så länge. Måste plugga en massa imorron, så jag kan ha det riktigt kul på Hemligt=Roligt-grejen med t1:orna och slappna av och inte tänka på plugget. Hoppas jag. Jag är fett taggad. Det är bara några dagar tills jag åker hem till Leksand, det känns lite jobbigt och samtidigt jätteroligt! jag ska få träffa mina systrar!!! Det känns udnerbart. Men sen vara hemma i typ 2 veckor? Vad ska jag göra hela den tiden? Jag kommer ju bli tjock som en lite michelin-gubbe. Jag kommer äta typ konstant... Jaja, det lsöer sig. Nu måste jag springa!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaså? Jag är 22. Vilken skola gick du på?

2010-12-17 @ 20:23:24
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jhh

Allt bra? :)

2010-12-17 @ 23:05:45
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0