Please be sure to read the fine print

Jag har nästan packat färdig nu. Jag hatar mig själv lite grann för att jag alltid skjuter upp det till sista stund, men sån är jag. Var i skolan från 8 till 18 idag, fett jobbig dag. Men jag överlevde ganska bra trots förutsättningarna (sjukt bakis igår och pluggade inte många sekunder...) Mycket trevlig kväll blev det i vilket fall som helst, tacos hos Lisa med henne, Ellie och Katja. Underbara flickorna, kommer sakna dom under lovet! Sovmorgon imorron känns skönt iallafall. Sen vet jag inte hur jag ska göra med mina julkalendrar, öppna dom sista luckorna imorron? Jag kommer ju inte orka släpa med mig allt hem. Det blir för tungt. Eller ska jag lämna allt och öppna när jag kommer tillbaka? Dagens I-lands problem. Hjälp mig lösa det snälla. Jag orkar inte tänka mer idag.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0