Now the drugs don't work, they just make you worse

Kan någon förklara för mig hur jag lyckades glömma bort hur fantastiskt skönt det är att träna?! Jag har just börjat igen, och jag älskar det! Torts att jag har träningsvärk i 4 dagar efter träningen. Men hur nice är inte det? Det betyder ju att träningen verkligen ger något. Och jag är mycket piggare och pluggar bättre. Det är skönt. Jag tänker då inte sluta igen.
Jag lyssnade på p3-nyheter imorse och blev riktigt upprörd. Danmark har just stiftat en lag som gör det möjligt för dem att skicka tillbaka ensamkommande flyktingbarn till landet de kom från, utan att först lokalisera någon annhörig. Det ska alltså skicka tillbaka barn till krigsdrabbade områden, utan att ens hitta någon i dessa länder som kan hjälpa barnen? Dessutom är Danmark med och skapar problemet med flyktingbarn, de har soldater i afganistan och irak. Kan någon förklara för mig hur dom tänker?! Usch. Nu ska jag sova snart, och imorron är det skola och sen middag + utgång med Fikatjejerna. Blir nog nice =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Maja

Flyttade för något år sedan, nu bor jag i Mora:) Hur gammal är du då?

2010-12-17 @ 09:35:20
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0