Living for the dream

Jag klarade tentan! Jag klarade den, jag klarade det! :D Jag är lycklig! Och lite stolt över mig själv. Faktiskt. Det känns bra. Jag jobbade hela dagen igår, adventsfika och sista dagen och allt. Det var jättemycket folk och fullt upp, jättekul. Kören sjöng lite jullåtar, fint som bara den. Var lite lagom trött när jag kom hem, hade vart på fötterna deån halv 8 till halv 7. Bra jobbat! Idag har jag vart i skolan hela dagen, trots att vi bara hade 2 timmars föreläsningar. Pluugis? Japp! ;) Men det är bara för att slippa resten av veckan ;) Imorron ska vi förhoppningsvis ha vår drink-kväll, om allt går som det ska =) På fredag är det PREKLIN! Temat är finn ett fel. Vad i helvete ska jag ha på mig? jag har ingen fantasi över huvudtaget. Hjälp?!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0