In your eyes

Just nu går allt i ett! Jag har fullt upp dygnet runt känns det som. Men det är helt klart en överdrift egentligen, för jag sover ändå 10 timmar/dygn. Igår stod det shopping på schemat, köpte en klänning, en jacka, en blus, parfym och handväska. Jag är nöjd med det, har velat ha en röd kappa rätt länge. I like! Sen lagade jag fantastiskt god mat till familjen, baconinlindad kyckling, med prästost i, och pasta, sås och sallad till det. Jag har saknat att laga mat, det blir alldeles för lite av det i Uppsala. Annars kollar jag på film och fikar med en massa vänner just nu, gäller ju att försöka hinna med att träffa alla när man för en gångs skull befinner sig i leksand ;) Imorgon blir det potentially mer shopping, får se vad mamma orkar med ;)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0