I hate to say I told you so

Jag kan inte direkt påstå att det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag är mest hemma och umgås med familjen, kollar på Gossip Girl (har snart repeterat färdigt de 2 första säsongerna), och äter. Juldagen på Arenan var rätt kul. Eller ja, förfesten var kul, jättetrevligt att träffa Johanna igen. Och själva middagen var trevlig, också med goda vänner. Resten var mest bara som en vanlig utekväll, och inget speciellt. Jag börjar tröttna på sånt nu... Jag har hunnit tänka en massa i vilket fall som helst, och kommit fram till att jag ska lägga ner det här med killar helt. Eller inte helt, jag kan nog fortfarande umgås med dom som kompisar, men inte mer än så. Jag ska helt enkelt ta hand om mig själv istället den närmsta framtiden. Ikväll blir det lilla Julafton med tjejerna hos Lovisa i Tällberg, det blir kul!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0