From down here

Nu är jag hemma i leksand. Det känns lite konstigt, men samtidigt väldigt skönt. Det är fett kallt ute, och helst skulle jag stanna inne dygnet runt. Men det går ju inte. Nu ska jag snart åka till Insjön med mamma, pappa och Nikkan och julklappsshoppa lite =) Igår åt vi middag och drack vin, det var mysigt det. Jag vill träffa mina vänner snart, men det verkar inte gå att få ihop just nu. Alla är så upptagna hela tiden... Men Martina kommer nog hem iallafall! :D Igårkväll ringde hon och sa att flygplatsen i Dublin var lite nere p.g.a all snö. Det har tydligen inte snöat där de senaste 20 åren. Men nu var traffiken igång igen, och hon sitter på planet hem! :D

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0