Are you talking to me?

Igår spontanvaknade jag tidigt, så jag passade på att tvätta en massa kläder. Sen skulle jag plugga också, föreläsning hade vi bara mellan 12 och 2. Mend et blev inget pluggande, jag fassnade i Alias istället. Lätt hänt... Sen skulle jag vara en duktig flicka och gå hem efter skolan och plugga. Det blev inte riktigt så heller. Ellie, Katja och jag drog ner på stan och shoppade, Preklinstuff. Och jag har allt jag behöver nu ^^, Sen råkade jag hamna på Värmlands personalfest på kvällen- jag menar vem tackar inte ja till gratis mat, vin till det och trevligt sällskap? Så jag kom hem lite för sent, och har sovit lite för lite i natt. Och pluggat alldeles för lite. Men man lever bara en gång, och jag hade jättetrevligt iallafall =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Braaa att du har roligt:D Du hinner plugga någon annan dag ska du se;)

Vad ska du klä ut dig till nu då? spännandeee!

2010-12-09 @ 14:37:25
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0