You and me always

Godmorgon världen! :D Ledsen att jag inte bloggat på länge, det har likosom inte funnits tid till det i mitt liv.... Jag har haft konstant fullt upp de senaste dagarna. Igår var första söndagsfikat på värmlands, och det var jättemysigt =) Jag stod där i kassan, plockade iordning bland fikat och hade det allmänt bra. Trots att jag var sjukt bakis från kräftskivan dagen innan. Men vad gör egentligen det? Sen till MedC och träffa klassen en stund, hem på köksmöte och sen sängen för att försöka ta igen någon av de timmarnas sömn jag missat i helgen. Det gick mindre bra, jag ligger nog fortfarande lite efter. Jaja, det löser sig =) Nu ska jag till skolan strax. Pusspuss

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh vad bra att det gick bra på fikat:D Bra att du har massa roligt:) Tänkte ringa och störa lite ikväll:p

puss

2010-08-30 @ 16:24:25
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0