Funny you two

Ibland är jag nog dålig på att tala om vad jag tycker och tänker. Men det är inte för att jag inte tycker och tänker, för det gör jag. En hel massa! Jag är bara inte alltid så bra på att säga det, för jag är rädd. Ibland.

'til now I always got by on my own
I never really cared until I met you


Idag har varit en bra dag, det var jättemysigt i parken att träffa några från klassen igen. Har saknat dom i sommar! Lisa är i skolan, har inte hört så mycket av henne idag. Men jag tror att hon har det bra =) Jag funderar på om jag ska ta en promenad till Willys nu ikväll? Jag har liksom inget grönt te kvar hemma. Och jag överlever ju inte utan det. Eller en cykeltur? Vi får se. Jag har för ont för att bara sitta stilla här hemma ikväll.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

And now it chills me to the bone, how do I get you alone?



Åh honey jag vet vad du menar. Det är inte lätt ibland. Eller jo egentligen, det är bara svårt att inse hur lätt det egentligen är tror jag i mina återfunna positiva tankar.

Jag har vart i skolan och träffat massa söta barn. Det var mysigt;)

puss

2010-08-24 @ 16:52:17
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Sveinkjersti

I recomend this site

2011-03-29 @ 21:23:25
URL: http://sveinkjersti.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0