I guess you're the only one

Nu är jag tillbaka i Uppsala igen efter två händelserika dagar i Stockholm. Det blev en del shopping på söder igår med storasyster, underbart! Alla affärer på söder har ju högre klass än samma affärer har någon annanstans. Jag shoppade en del, men bara svarta plagg. Sen på kvällen var det All time low-konsert, helt okej. Men det är liksom inte samma upplevelse att gå på konsert längre, inte lika kul. Imorse var det frukost på Wayne's coffee, möta upp Emma och mer shopping. Jag måste säga att jag är nöjd med mina nya köp, men jag måste sluta göra av med så mycket pengar! Gosh, jag kommer inte ha råd att äta snart alltså. Eller jo, det löser sig =) Nu ska jag och Emma sova en stund, vi åt sushi till middag här i Uppsala och är mätta och belåtna =)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0