Can I get a window-seat?

Igår var bästa utekvällen på länge! Jag hade jättekul, mina tjejer är ju så underbara! Men det har ni hört på många gånger förrut, så det orkar ni väl inte höra igen. Det blev iallafall kräftskiva hos Richard först, sen drog jag, Emma, Emma och Linda till bowlingen i Rättvik, där det var helt dött. När vi kom, en halvtimme senare när vi gick in var det nästan fullt ;) Peter Siepen är en ganska bra DJ (jag har hört bättre, men han är ändå bättre än det gamla vanliga). Idag har jag varit rätt hurtig ändå, jag har ridit, promenerat och lagat mat med Lisa. Vi hade 3-rätters middagsbjudning med jobbet ;) Underbart mysiga människor, dom är bra. Mitt rum har invaderats av blomflugor insåg jag när jag kom hem. Så nu har jag gjort en fälla, och det ligger typ 20 flugor i den trots att det knappt ens var en timme sen jag gjorde den. Effektivt! Imorron ska jag träffa min Johanna, det var alldeles för länge sen sist!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0