Well I think she's a bitch

Jag tar nog inte ens med mig datorn nu när jag drar ner till Uppsala. Jag har så mycket böcker m.m att släpa på att jag nog inte orkar med datorn. Plus att jag inte är bofast, så jag vet inte ens vart jag ska ha den. Den får nog stå kvar hemma tills mamma kommer ner i slutet av nästa vecka. Bara så ni vet. Och eftersom jag inte kommer kunna bjuda på några låtar under den tiden så tänkte jag att vi kör en storuppladdning nu, så kan ni lyssna på typ en om dagen tills jag har min älakde dator hos mig igen. Jag kommer blogga hela tiden som vanligt, men bara från skoldatornerna, så därför kommer det inte bli några bilder eller låtar.

Christinas comeback som alla pratar om.          Underbara Kate Nash med en härlig text.


En underbar poplåt med hemskt text,                Och sen en typ comeback av Avril,                 
you know I love them                                       ledmotiv till Alice in wonderland.

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0