The only thing I haven't done yet is die

Idag är det ännu en underbar vårdag, solen strålar och det är riktigt varmt. Jag tog en vårpromenad med Nikkan och Ponnyn och vi har studerat både nässelfjärilar och flugor. Och precis när jag säger "Alltså, det är fint med nässelfjärilar och så. Men dom kommer tidigt, det är inte förrän citronisarna är här som man vet att det verkligen är vår" Tjugo meter senare tittar vi ner på marken och tror ni inte att det sitter en jävla citronfjäril där då?! Så jävla lycklig, nu är det äntligen vår på riktigt! :D Åh, nu ska jag plugga i några timamr till. Det är så skönt att vara hemma och plugga, jag får så mycket gjort!

Min mobilkamera är inte direkt sveriges bästa, men det syns iaf att det är en fjäril! ;) 
 
♥ /Vendela

 


Kommentarer
Postat av: Nikkispikkis

äntligen är de vår i siljansnäs :D

och ja, kurre e typ lika stor som oss, så jäkla sött ;D <3

2010-04-04 @ 23:50:33
Postat av: Bögen från Dalarna

ohh! Härligt vårtecken!

När vi gick vid strandpromenaden idag så såg vi två Citronfjärilar - då märkte man att våren tagit några kliv närmre!

2010-04-11 @ 21:00:01
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0