Och nu är det sommar igen

Godmorgon vad inte bra jag mår idag. Men det förtjänar jag väl efter igår antar jag. Jag hade askul i vilket fall som helst, så det var värt det. Det haglade en massa igår också, det gjorde ont. Nu ska jag fixa klart min utklädnad för idag, vi ska ju vara funtionärer på Monte Carl-rallyt idag jag och Lena. Så får vi gå på släppet på Värmlands ikväll som tack. Det blir kul! Hoppas jag ;) Förutom att jag fortfarande kommer vara utklädd då. Och imorron får jag förhoppningsvis hit all min post som kommit ut till Nåntuna sen jag flyttade därifrån, Stina är snäll och kommer hit med den. Ikväll har vi korridorsfest här, tur att jag inte planerar att vara hemma hela kvällen. Det kommer nog bli rätt dräggigt och man ska tro på ryktena som går om senaste festen dom hade här. Tur att det inte är jag som ska städa stället säger jag bara!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0