I just wanna get high and make her go away

Nu är jag bra trött vill jag lova! Jag har suttit på bmc i 12 timmar idag, och min hjärna kändes som deg redan innan jag började. Jag kan inte direkt påstå att det känns bättre nu... Men jag tror att jag har fått in lite mer i hjärnan, trots att den redan borde ha fullt upp med att förstärka synapser och nybilda proteiner. Fuck, det där var nördigt skrivet på riktigt, men man blir lite miljöskadad på det här stället. Ikväll ska jag bara chilla och förhoppningsvis kolla på gossip girl, det hanns inte med igårkväll...

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Mycket heroin diaries atm;) nice

2010-04-14 @ 11:11:10
URL: http://www.mistermartina.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0