But i'm not running anymore

Gud, jag måste verkligen säga förlåt för de senaste dagarnas bloggfrånvaro! Jag vet inte riktigt vart jag har varit, men inte hemma många sekunder iallafall. Eller jo, jag vet precis vart jag har varit ;) Helgen spenderades hos en fantastisk människa som jag tycker mycket om. Det var underbart måste jag säga! Sen igår var det en sväng till Sthlm för konsert med Martina. Underbara Kill Hannah, med två bra förband Royal republic och My passion. Det hela slutade med att jag fick ett plektrum kastat på mig av my passions gitarrist, och köpte deras skiva. Jag gillade dom, både dem och Kill Hannah var sjukt bra underhållare på scen, och jag var lycklig. Och hade lite ont i öronen. Men det är sånt man får stå ut med när man vart på rockkonsert. Kill Hannah var i vilket fall som helst 60 minuter av komplett lycka! Sen hem till Annies lägenhet där jag och Martina sov, stress till skolan imorse eftersom tåget kom sent. Men jag hann precis, och har lärt mig en massa om kolhydrats- och lipidsstrukturer, men även en del nutrition. Kul värre. Nu ska jag dricka te och göra lite saker men måste göra hemma. Typ betala räkningar och städa och så. Och plugga...

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkan

Sv: haha ja vet, :o men ja hitta den själv för ngn dag sen bara :p

2010-04-27 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0