And you turn it into

Idag har jag typ pluggat konstant hela dagen. Eller inte. Vi hade basgruppsmöte med fallstart imorse, fick hembakat bröd med aprikoser och solrosfrön av Carin. Hon är underbar! Och Xinge hade bakat kladdkaka, kan det bli bättre?! :D Sen hade vi genrep med spexet, efter det 3 timmars föreläsningar om enzymer och sen cyklade jag hem i hagel och motvind. Inte så jävla kul. Sen har jag mest pluggat här hemma sen dess. Eller ja, jag åt middag och kollade på ett avsnitt av lost också, men annars mest pluggat. Men det är faktiskt kul! Nu borde jag gå och sova, jag börjar 8 imorronbitti... Fuck that! Men går bara fyra timmar, sen är det Preklin för hela slanten, med föregående förfest och sushi-ätande! Kommer bli awsome!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0