I swear I'd burn this city down to show you the lights

Ikväll är jag typ världens töntigaste människa och gråter tiill ett bröllop på tv. Chuck och Sara fick äntligen varandra (spoiler? Hell yeah!) och jag kunde bara inte låta bli. Jag som inte ens tror på kärlek. Jag tänker skylla på att jag är jättetrött efter en väldigt aktiv dag helt enkelt. Har tvättat, pluggat, tränat, pluggat mer... Nu blir det sova, för mitt icke-existerande sympaticus-påslag gör att mina ögonlock liksom faller ihop. Ännu en natt med mardrömmar? Jag var ju så lycklig över att haft en natt utan dem, men igår var de tillbaka igen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med dem. Om det fortsätter kanske jag måste söka hjälp... Fuck.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

åh neej!:D har de gift sig? awesome att du berättar ju, jag orkade itne se mer chuck. haha tack:D:D



2011-05-18 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0