I will take it with me

Det är rätt skönt att vara hemma och ha tid för sig själv, tid att tänka. Jag mår mycket bättre nu än jag gjort på väldigt länge. Och jag har dessutom gett mig själv både alkohol- och killförbud för de närmsta förmodligen 2 månaderna. Det kan bli längre, vi får se =) Jag sydde klart mina gardiner idag, snart ska det bli fint på riktigt i mitt lilla korridorsrum hemma i Uppsala. Kanske dags att acceptera att jag faktiskt bor i det rummet? Har ju bara gjort det i nästan ett år nu. Det förtjänar lite omvårdnad! Jag var ute och gick en lång stund idag och lyssnade på Christer i p3, de hade special där män fick ge skönhetstips till varandra. Lyssna på det någon dag om ni har tråkigt, det var fantastiskt underhållande! Och jag måste börja plugga snart, det är tenta om typ en vecka. Jag har inte ens tittat på något som är relaterat till plugg på mer än 2 veckor... På lördag bär det av mot Uppsala igen =)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0