Saturday awaits you

Jag kan inte direkt påstå att jag är helt pigg idag heller. Men jag lever iallafall, vad mer behövs egentligen? Jag håller på att detoxa mig av kaffet, det kommer kanske ta lite tid. Och sockret med för den delen... Jag ville inte alls vakna imorse när klockan ringde, jag ville bara sova 5 timmar till. Men har man skola så har man. Och när man väl tagit sig till skolan inser man hur värt det är. ALLT vi gör är intressant, jag är så lyckligt lottad som faktiskt har kommit in på den här utbildningen. Jag är så lyckligt lottad osm varje dag får känna att det jag lär mig är intressant, och att jag är precis där jag vill vara. Även om jag bara sovit 3 timmar natten innan, eller inga alls. Life is beautiful!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0