No tears for you

Åh vad kul det känns att jag för andra dagen i rad har vaknat jättetidigt av att det spöregnar utanför mitt fönster. Eller inte det minsta kul egentligen. Fast jag somnar om rätt lätt, men det suger att det ska regna så jävla mycket. Jag har inga skor med mig som tål det här vädret. Eller jag äger nog inte ens ett par skor som klarar det här. Men jag ska nog ta och överleva anyway. Det är mycket plugg den här veckan, dags att ta igen det man har skjutit upp hela nollningen. Men på lördag blir det party! PPK, kommer bli awesome! Det blir det alltid? ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha det är så roligt att det regnar jättemycket hemma och typ inget här;)

2010-09-16 @ 15:45:00
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0