I am six feet of anger

Hej. Jag är pigg idag också. Igår kan ha vart en av dom roligaste korridorsfesterna jag någonsin vart på. I like, bra jobbat Ellie och gänget! Jag tror att jag gick hem vid halv 3. Och somnade halv 5 eller nått. Tur att man vann en timme sova någonstans där mitt i natten, för jag skulle ju upp igen typ halv 7. Det gick inte så bra. Sanna ringde vid halv 9 och undrade vart i helvete jag var nånstans. I sängen är ju enda korrekta svaret på det. Så jag hoppade upp och slängde på mig lite kläder, drog direkt. Kom bara en och en halv timme sent. Elin var också sen, så det var lugnt ;) Fika hela dagen, sen en massa promenad. Nu ska jag nog sova strax, jag är lite trött. Men jag mår ovanligt bra och är rätt så lycklig just nu.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh det låter ju kalaskul! Och jag är glad att du är lycklig :)

Jaa nästan ännu godare. Om man får till bra sushi kan det vara godare iaf! <3

2010-11-02 @ 14:10:05
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0