But the memory remains

Visserligen tycker jag om lugna hemmakvällar, men nu börjar jag tröttna på det här med att vara jätteförkyld och ligga hemma och kolla på film och sticka på min tröja hela tiden. Imorron är det tacksittning iaf, det blir nog nice! Och jag åt thaibuffé idag. Det var inte lika gott som vanligt, och inte lika trevligt som vanligt heller. Jag saknar min storasyster! Och jag borde nog åka till sthlm snart, om min gulliga halvsyster har tid med mig? Måste ju skaffa ett nytt pass, och jag har verkligen inte tid att åka hem inom en snar framtid på en vardag... och det är billigare att ¨ka till sthlm. Ska bara höra med syster, så löser det här sig nog =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag saknar dig med!! Och thaimat. nuförtiden är det bara sushi som gäller Xp iofs inget fel med det heller, men vårrullar. OMG slurp

2010-10-29 @ 21:06:39
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: nikkispikkispää

tack syster! jag saknar dig så galet mkt!

och ja, några frmasteg har han gjort iaf :):)

Älskar dig! <3<3

2010-10-30 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0