When I loose myself I think of you

Vad bra det känns att jag fortfarande inte har börjat plugga till provet som är imorron. Och jag har absolut ingen som helst ork att göra det heller, jag vill bara chilla lite till. Jag är jättetrött, vilket kanske inte är så konstigt, om man tänker på att vi var på kryssning hela dagen igår, och inte sov så mycket. Någon av de två senaste nätterna. Känns perfekt upplagt för att man ska kunna plugga. Eller inte. Det kommer sluta med att jag inte pluggar nått alls, utan gör det på lunchen imorron istället x) Sån är jag. Tur att det bara är ett litet prov och inte så mycket att plugga. Kryssningen var iallafall fantastic! De delar jag minns... Men mina underbara vänner var där, A var där och jag hade jättekul och mysigt med dom. Och jag gillar att halva klassen var bakis idag, alla är så kramiga och mysiga då. Jag gillar min klass, dom är så sköna! Vi har suttit ute och solat på alla rasterna, man kan ju inte göra annat i det här underbara vädret! I love it!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0