My super brain

JAG HAR ONT! Och jag tycker lite illa om mig själv för att jag är så korkad ibland... Jag skulle ju bara cykla hem på hålet för att plugga lite, äta lunch och hämta kompendiet till lektionen efter lunch. Och tror ni inte jag cyklar på allt jag har, jag hatar ju att cykla sakta. Kommer i full fart in i en kurva, inser att den är väldigt skarp och att det är en massa grup på marken. Känner hur jag tappar greppet om vägen och flyger. Landar på marken, reser mig upp och inser att jag har djupa jävla skrapsår på hela handflatorna och ena armbågen. Och ena benet där mina strumpbyxor hade gått sönder. Det blöder fortfarande, och jag måste byta om innan jag drar tillbaka till skolan. Dock är jag tacksam för att varken klänningen eller mina nya jacka tog någon större skada, de är bara lite smutsiga...

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh men lilla gumman. Du får lära dig cykla lite försiktigt eller använda handskar och skydd:p

2010-05-04 @ 19:57:51
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0