I think it's time...

... to confess. Jag är BLOND nu. För er som har missat det alltså. Jag har vart det i 2 veckor nu, and I like it. Jag har inte berättat det för någon, utan låtit alla upptäcka det när dom har träffat mig. Jag måste säga att jag har haft 2 av dom roligaste veckorna på länge. Sjukt många förvånade och chockade reaktioner!
Det var massor med folk på baren igår iaf, och jag hade det jättekul med mina Lisa och min Anna, dom är ju sötast i Sverige! Jag har saknat dom sjukt mycket, underbart att träffa dom igen! :D Så ni får en fantastiskt vacker bild på det också. Hm, vi ser sjukt pigga ut allihopa, right?

Blond, blond, blond! ;D                            Lisa, Anna och jag... Som blundar vackert, bästa 
                                                             posern i världen som jag är.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0