I can hang out with myself

Idag är jag sinnessjukt trött. Men jag får väl skylla mig själv, jag sover ju aldrig ut ordentligt. Jag har sovit typ 4 timmar/ natt hela helgen, och natten till idag var inte heller så bra. Skolan var jättejobbig idag, och jag orkar inte göra något alls nu. Jag vill bara vila. Men jag ska nog göra det en stund, sen ska jag cykla hem till Camilla för basgruppsmiddagen. Men det blir inte sent, för jag måste plugga hemma imorron. Och sen ska jag ju på arbetsintervju, då vill man ju gärna vara någorlunda pigg iaf. Åh, snälla önska mig lycka till, det behöver jag!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till imorgon sötnos, det kommer gå kalas ska du se:D

2010-05-10 @ 22:48:53
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: emma

LYCKA TILL! :D vart är det? :)

2010-05-11 @ 08:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0