For the sun

Okej, såg säsongsavslutningen av Gossip girl idag, och det var verkligen inte okej! Det sista som hände kan inte ha hänt, det går bara inte?! Serien funkar liksom inte efter nått sånt, det finns inte en chans! Herregud, det går bara inte. Jag är upprörd, på riktigt! Jobbet gick verkligen inte bra idag, min sänglampa pajade så nu ser jag ingenting, det verkar som om det är fest här i närheten i natt igen, jag kommer inte kunna sova, jag har massor att plugga. Det går bra nu som Petter brukar sjunga.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Säsongsavslutningen på GREY's däremot är aaasbra! Gosh!

2010-05-21 @ 21:35:34
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0