But I can't find the words to tell you

Idag snöade det igen. Jag gick till stan och tänkte på hur fint det var att nästan all snö var borta, man såg grönt gräs kika fram lite här och var. Det var fint. Sen precis lagom till att jag kom fram till stan så börjar det hagla. För att mycket snart gå över i ett snöoväder utan dess like. Det har vräkt ner hela dagen, säkert två decimeter eller nått. Där fick vi för att vi trodde att sommaren var på väg. Sen skulle jag ju hänga med Martina hela dagen hade jag tänkt, så hon kunde hjälpa mig shoppa. Förrutom att hennes tåg gick hem halv ett. Och när vi kom till stan insåg vi att affärerna inte öppnade förrän 12. Vi satte oss på ett café och drack varm choklad istället ;) Så fick jag shoppa själv, och det vet vi ju alla hur bra det brukar sluta. Med att jag gör av med alldeles för mycket pengar. Det blev kläder till tacksittningen som äger rum på fredag, en grej till spexet imorron och sen en klänning på Gina. Den var för söt och för jag för att jag skulle kunna låta bli. Så nu är jag fattig igen. Och jag funderar seriöst på att ge upp det här med killar för all framtid. Jag fattar inte hur dom tänker överhuvudtaget, det är nog inte tänkt att jag ska umgås med dom. Eller nått. Godnatt

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Nath

Haha det här med killar har vi nog alla funderat på att ge upp ibland. Dom säger en sak och gör en annan. Hoppas det går bra med allt! :)

2010-03-22 @ 19:43:46
URL: http://blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0