So long, so long, so long

Jag är så trött att jag håller på att ramla ihop! Men jag ska sova snart, och det ska bli grymt skönt. Även om jag måste upp tidigt och till jobbet. Sen bor jag kvar där ute i 9 dagar tror jag, kommer inte bli så mycket bloggande då. Det finns ju ingen el, inget vatten och definitiv inget internet ;) Men jag ska försöka ta mig hem någon gång iaf, det vore trevligt att träffa någon människa ;) Idag öppnade vi caféet, och det gick asbra. Sjukt mycket folk, över förväntan, och jag stressade som fan hela dagen. Men det var det värt, det blir nog inte många dagar som den här. Eller ja, jag hoppas att det blir massor, men vi får se =) Kom gärna och hälsa på om ni har tid =) Sen hem och duscha, till Leksand med storasyster och på konsert. I am so me, igen! Haha, jag stalkar dom. Nej, men jag gillar dom, dom är sjukt bra. Jag höll på att somna innan dom började spela, men sen var jag jättepigg och glad! :D Tack för en underbar kväll storasyster!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha we are their biggest fans;) Nästan iaf!

Tack själv sötnos! Det var underbart trevligt!:)

2010-06-28 @ 17:10:46
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0