You're always in my ♥


Jag hittar inte ens ord nog att beskriva hur mycket jag kommer sakna er alla! Jag vet att jag alltid sagt att jag hatar Leksand. Till viss del gör jag det också. Men samtidigt så älskar jag det med, för här finns nästan alla människor jag älskar! Mina underbara systrar och vänner och alla som finns här när jag behöver dom. Det finns många mer här i Leksand som jag kommer sakna, alla fick inte plats på bilden. Och jag har inte bilder på alla heller. Men i vilket fall som helst så... Ja, läs texten nedanför ;)


We'll be miles apart
I'll keep you deep inside
You're always in my heart
A new life to start
I may be leaving but you're always in my heart

♥/ Vendela


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg:D

2010-01-14 @ 22:09:40
URL: http://nilsmarkjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0