I adore you, I always have

Imorse när klockan ringde trodde jag verkligen inte att jag skulle palla jobba hela dagen, jag mådde verkligen skit. Jag hade en sprängande huvudvärk och mådde illa, tyvärr kan jag inte påstå annat än att jag förtjänar det efter igår. Men jag gick upp och klädde på mig, drack en kopp te och vilade i bilen hela vägen till sälen. Jag sov nog inte en enda sekund, det gjorde Emma och Lisa. Men när vi säl kommit fram och jag ätit lite frukost mådde jag bättre, så det gick bra att jobba. Fast Emma höll på att skrämma livet ur mig. Jag skulle gå in en stuga för att avsyna den, sticker in nyckeln i låset men inser att dörren redan är upplåst. Jag tänker inte mer på det utan öppnar bara dörren för att gå in. Så står Emma precis innanför dörren. Jag höll på att få en hjärtattack, jag förväntade mig att det skulle vara helt tomt i huset som det ska vara. Här är låten som spelats i mitt huvud hela dagen på jobbet;

I övrigt är den även med i ett avsnitt av gossip girl ;)

♥/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! Jag har aldrig sett dig så paff förut XD

2010-01-11 @ 21:04:03
Postat av: Emma

2010-01-11 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0