Sugar, we're going down

Nu sitter jag i skolan, vi hade labb sista passet och det flippade ur totalt. Bara för att alla var så trötta och fnissiga, till och med vår amanuens. Tur att det inte var någon farlig labb. Och jag måste ändå säga att jag lärde mig en massa av den, det var bra. Nu fattar jag lite mer av permeabiliteter och membranpotentialer iaf. Nu sitter jag och borde plugga, men jag orkar inte. Så jag sitter bara och väntar och fördriver tiden. Min specialitet ;) Jag vill lyssna på The Used, har en låt som går om och om i huvudet. Och jag vill ha semlor! Semeldagen är på tisdag! :D

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack gumman, är på mycke bättre humör idag så :) Saknar dig med <3

2010-02-11 @ 19:16:19
URL: http://blackdiay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0